درباره ی ما
صفحه اصلی/ درباره ی ما

درباره ی رستاک

کلینیک فوق تخصصی باروری رستاک، یکی از مهم ترین مراکز درمانی در ایران است که توانسته با کمک پیشرفته ترین متد های روز دنیا و مجهزترین تجهیزات آزمایشگاهی در کنار پرسنل جوان و علاقمند گامی مهم در زمینه تشخیص و درمان ناباروری همراه با سایر کشور های پیشرفته جهان بردارد . دو دهه فعالیت درزمینهٔ درمان ناباروری ، پیشینه‌ای پربار برای ما فراهم آورده است. در کنار این تجربه طولانی، استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و به‌کارگیری تازه‌ترین روش‌های درمانی محقق شدن آرزوی زوج‌های نابارور زیادی را ممکن کرده است. تیم درمانی خدماتی این مرکز با فراهم آوردن محیطی گرم و صمیمی ، تلاش می‌کنند که روندهای درمانی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ارائه نماید .

 

دلیل انتخاب رستاک :

  • تجربه و کیفیت :

 فعالیت درزمینهٔ درمان ناباروری، پیشینه‌ای پربار برای ما فراهم آورده است. در کنار این تجربه طولانی، استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و به‌کارگیری تازه‌ترین روش‌های درمانی، محقق شدن آرزوی زوج‌های نابارور زیادی را ممکن کرده است.

  •  نرخ باروری بالا :

ما به داشتن آمار موفقیت بالا در طی سال‌های متمادی می‌بالیم. مرکز درمان ناباروری رستاک توانسته نرخ باروری بالاتری از استانداردهای اتحادیه اروپا داشته باشد، به‌نحوی‌که طی 10 سال گذشته میانگین نرخ باردارشدن در ازای هر سیکل انتقال جنین در این مرکز بالاتر از 40 درصد بوده است.

  • تمرکز امکانات موردنیاز :

کلیه امکانات و تجهیزات موردنیاز قبل و بعد از عمل، ازجمله آزمایشگاه جنین شناسی و سونوگرافی همه یکجا در مجتمع پزشکی رستاک مستقر می‌باشند و بدین ترتیب مانع از سردرگمی مراجعین جهت دریافت خدمات مناسب خواهد شد.

  • محیط خانوادگی :

تیم درمانی- خدماتی این مرکز با فراهم آوردن محیطی گرم و صمیمی، تلاش می‌کنند که روندهای درمانی را  در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ارائه نماید…